FULL RULLE

Ännu en hektisk dag har passerat . Fullt med kunder och mellan varven så håller jag på att möblera om.
Håller på att rensa bland alla gamla filmer och papper . Dvs, tv rummet uppe ser ut som jag vet inte vad. Min tanke är att flytta ner de två stora skåpen ner på kontoret. Den hyllan jag har haft i källaren åker ut.
Jag håller alltså på att tömma i två rum samtidigt. Kontoret kommer man inte ens in i.
Fast faktum är att jag provisoriskt hunnit få iordning någorlunda på kontoret. Lasse fick hjälpa mig att flytta ner det ena skåpet innan han stack och träna samt att vi bar ut det stora skåpet som stod på kontoret.
Nu har jag fått undan lite av alla pärmar och fotoalbum som låg över hela golvet .
Rörigt inlägg men Gu nu är jag trött.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...