GRATTIS TILL MIG

Jag må jag leva , jag må jag leva.....
Idag blev man 46 år :(
Fast det känns rätt bra ändå :)
Blev uppvaktad med skönsång av familjen, kan ju inte bli bättre eller hur !
Sen har jag varit lite smart också , jobbade bara till halv två.
Eftersom det var min födelsedag så tänkte jag överraska familjen med middag :)
Ha ha, nu vet jag att många tänker - Men om det är din födelsedag så ska väl inte jag göra middan.
Men jag tänkte tvärtom. Jag ville för omväxlingsskull avlasta Lasse som annars är kocken i huset.
Jag bestämde mig för att tillaga LCHF mat, nu är det dax att bli lite nyttig.
Det blev fläskfilé med rostade grönsaker och blomkålsris. Till det en fet god gräddsås :)
Döm av min förvåning, det blev skitgott.
T.o.m ungarna tyckte det var smaskigt och jag var riktigt nöjd med mig själv.
Till efterrätt blev det en smarrig tårta. Chockladmosse :)
Tror ni man är mätt och belåten nu?
Svaret på den frågan är JA.
Uppvaktad har jag blivit, både hemma, på Facebook ( jisses ) via sms och telefon.
Av familjen fick jag presentkort på välbehövd pedikyr samt fortsättningen på den bok jag läser nu ( 50 nyanser av honom )
Av svärmor fick jag choklad
Av Jessica fick jag fotvårdskitt samt tulpaner ( min absolut favorit blomma)
Lite bilder kommer här fast de hamnar aldrig i rätt ordning som man vill ha dem när man bloggar på telefonen så ni får ursäkta om det blir lite rörigt :)
Tack för en härlig dag !
Kram













Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...