MENSSMÄRTA

Hämtade hem cassie från skolan strax efter ett. Hon mådde skitdåligt och hade grymma menssmärtor. Vit om nosen var hon och ville bara hem och lägga sig.
När vi kom hem plåstrade jag om henne med mina mirakelplåster. Redan efter ett par minuter släppte smärtan och en timme senare mötte hon Lillemor på väla.
:)))))
Nu är hon hemma igen och har inga besvär alls.
Amazing :)
Sen har vi bokat sittplatser på flyget också, åh vad skönt.
Var inne och googlade på nätet om hotellet, blev lite oroliga då Cornelia hört att hotellet skulle vara skit. Tydligen var det nån i klassen som kände nån som varit där ( på samma hotell sa hon ) och det skulle vara skitfrukost, barn fick bara bullar m.m.
Men nu är vi lugna igen, efter att ha läst 137 recensioner så längtar vi ännu mer.
Allt får beröm, personalen, maten, servicen, stranden, poolen, rummen.
Verkar vara ett helt fantastiskt ställe att slappa , sola och bada på.
Har jag sagt att jag längtar :)))))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...