SKULLE KUNNA SÄGA GODNATT

Är  lite sliten och trött efter helgens kurs i bambumassage.
9.00-16.00 har varit helgens arbetspass lördag som söndag.
Nja, fast sen håller jag ju på ett tag efter också med all tvätt, alla handdukar som det går åt.
Fast det är kul med kurser , kanske borde jag dock planera lite bättre
Kanske inte skulle behövt att börja jobba klockan 8.15 på måndagen efter en helg.
Ja ja, det är ju så dax att tänka på det NU....
Full fräs hela veckan också, suck !
Planera var det ja.....
Har fått lite iordning på diverse om möblerings ytor.
Far kom och hjälpte Lars att sätta upp TV på väggen där uppe samt att limma ihop skåpet som gått i två bitar under transporten.
Blev plötsligt ljusare och rymligare och alla böcker, fotoalbum och annan skit står bättre nere på kontoret.
Tänk vad man kan samla på sig.
Nä, nu blir det en kopp java och kanske öronljus på Cassie.... hon tjatar ihjäl mig och eftersom jag INTE gör annat än att JOBBA så borde jag kanske ta itu med henne också, så man får tjatet ur världen.
Nacktdelen med att jobba hemma.....man kommer liksom inte undan, alla prylar finns ju här.
Hade varit så mycket enklare att säga - Sorry, jag har inga grejor hemma ..... eller ...... - Oj , nu glömde jag ta hem öronljus IGEN :-)
Nä, det är bara att jobba på.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...