SMART APP

Fick höra av en kund idag om en betalningsapp. Hon undrade om jag hade den för då kunde hon betala direkt via mitt mobilnummer.
Detta hade jag så klart inte DÅ men jag har det NU.
Hämtade hem de två apparna som krävdes, loggade in på banken och fick ett lösen. Fem minuter senare hade jag allt som behövdes.
Ganska coolt.
Tänk själv när man är ute nånstanns och alla ska betala . Då är det ju lättare att en betalar och så slipper man allt jox med pengar om en betalar.
Har alla den appen ( som inte kostar nått ) så är det ju fixat på en minut.
Man skriver bara in telefonnumret till den som betalar och poff, du har pengarna på kontot sekunden senare .
Hur smart som helst.
Ladda hem appen folks smartare än så här kan det inte bli :))


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...