ZUMBA

Ops, glömt bort bloggen :(
Nåja har ändå inget kul att skriva om,
Lite tjatigt att bara skriva om jobb och jobb och jobb.
Fast idag har jag två bra grejor att skriva om.
No 1. Jag har inte ont i nacken och ryggen längre :)
Cilla var och jobbade idag och hon plåstrade om mig ordentligt. Jag kom ju inte åt att sätta på mig själv så då fixade Cilla det idag. Tro mig en timme senare hade allt släppt :)
I morse när jag masserade första kunden var jag helt gråtgärdig själv, varje massagetag gjorde så jävla ont i armarna, nacken och ryggen. Men efter plåstringen och en timme senare kände jag ingenting när jag jobbade , Gu vad skönt !!!
No 2. Jag och cassie har varit på zumba, skakat loss ordentligt och cassie börjar bli riktigt riktigt duktig :)
Tja, typ vad dagen bestått av :)
Nu är det dax att se hollywoodfruar.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...