DET VÄNDER TROR JAG

Fick som vanligt stappla mig upp ur sängen vid fem tiden i morse för att ta värktabletter.
Då stod jag inte ut längre med smärtan i kroppen. Lyckades somna om och när jag sen väl vaknade i en svettpöl så hade jag iallafall ingen feber mer :-)
Klockan är nu snart ett på eftermiddagen och jag har inte behövt att ta fler piller iheller, kan jag ha sån tur att även värken är borta ?
Tror knappt att det är sant, har det äntligen vänt ?
Har fått avboka alla kunderna idag ( usch, blir en jävligt fattig månad ) och imorgon har jag inte så mycket inbokat så vi ser om jag tar dom få eller vad jag gör.
Tar det lugnt idag också iallafall, hostan är ju kvar och snart har jag väl hostat sönder alla inälvor.
Men jag är på G :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...