MAN ÄR FÖRSTÅNDIG.....

Tro det eller ej men jag har inte jobbat idag iheller , förståndigt eller hur !
Blir lite impad av mig själv faktiskt.
Försökt att bara ta det lugnt och kurera min jävla hosta.
Tar jag ett djupt andetag så rosslar det långt ner i magen.
Hade man nu inte slutat röka så hade man väl trott man fått lungcancer eller kol.
Imorgon och torsdag är det dock något hektiskt, nu har man ju flyttat runt på kunderna så två redan fulla dagar blev ännu mer fyllda.
Suck, hur man än gör har man röven bakåt.
Nä nu ska jag hämta cassie och Malin På zumban, det blev ingen dans för min del själv ikväll .
Då hade jag väl ramlat ner död i en rosslande hög.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...