IMORGON :))

Imorgon är det sista jobbedagen :)
När imorgon är över så är det semester:)
Imorgon måste jag bruka allvar med packningen , seriöst allvar.
Kläder ligger framme , skor ligger framme men thats it,
Nu kommer vi till alla miljoner smågrejor som man ska ha med ,, åtmindstånde SKA försöka komma ihåg att ha med .
Blir lite stressigt mellan kunderna och den största fördelen är väl att det kommit in nått återbud på kvällen, dvs jag jobbar inte till kl. 18.00 som jag skulle gjort från början.
Det här med planeringen ....
Jag måste försöka bli bättre på det i mitt nästa liv .....
Nu ska här sovas och snarkas , var ett svettigt zumbapass ikväll men oj vad vi är duktiga ;)
Zzzzzz!!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...