INTENSIVT

Äntligen kväll.
Hemskt att längta till kvällen men dagen har bara varit för intensiv.
Allt eller inget känns det som.
Började dagen med tre timmars massage i ett sträck.
Där i mellan kom rör läggaren från Öresundskraft som jag ringde i morse.
Släppte in honom och sprang in till min kund igen, rörigt som fan.
Hade 30 minuters " kaffe" paussom gick åt till att ringa kunder som sökt mig.
Jobbade igen tills det var dax att hämta Cornelia på skolan, hem, åt och fick i mig lite kaffe innan det var dax att ta näste kund kl.15.00.
När jag var klar med henne var det dax att köra cornelia till skolan igen där dom hade öppet hus.
Var där ett tag innan jag sen fick stressa hem för att ta emot nästa kund kl. 17.00
När jag var klar med den kunden så var det till att släcka ner och köra iväg med cassie och handla på Brunnen.
Hem och äta och nu är jag DÖD.
Mina ben värker :-( och jag har plåstrat om dem.
OCH vad sa rör läggaren då ?!
Han visste inte vad som var fel, han undrade om vi installerat ny termostat någonstans?
Om det var nått som läckte nånstans?
Men han plockade isär nått och hittade en stor tuss med skit i filtret, han var något förvånad över detta  eftersom det aldrig brukar fastna skit där ?
Han TRODDE han fick rätt på det men om problemet kvarstod så skulle vi ringa igen ( han var väl hungrig och skulle på lunch )
Har inte hunnit att testa av varmvattnet än.....det har liksom gått i ett i ett idag  så vi får väl se när vi väl står där och en duschar och en diskar....
Finns det varmvatten till båda då ?! Det återstår att se.
Good night folks
Zzzzzzzzzz


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...