LEDIG DAG

Fredag och ledig dag :-)
Började med att handla lite mat när Cornelia var lämnad på skolan.
Fortsatte med en besök hos Sara, denna gången var det klippning .
Gick en runda i stan och njöt av vårsolen. Jisses vilket skönt väder.
Tvättmaskinen snurrar på för fullt och egentligen så skulle man dammsugit, dammtorkat och verkligen behövt skrubba ner badrummet...
Men det lär fan inte springa ifrån en och risken att nån annan tar jobbet ifrån en är lika med noll.
Det får helt enkelt vara lite dammigt idag och skitigt, orkar inte bry mig.
Har legat hemma sjuk och inte haft nått kul för mig själv på år och dag så min inställning idag var att njuta av min ledighet.
OCH det tycker jag väl att jag har gjort idag.
Imorgon är det kurs hela dagen i plåstertekniken nere i Landskrona så då är det en inomhusdag 10-18.
Ikväll är det bara jag och Cassie hemma.
Lasse är iväg med jobb och Cornelia ska sova över hos Tilde så det blir verkligen att få fortsätta även kvällen i mys.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...