UTBILDNING DAG 1

Kursen gick jättebra, duktig elev :)
Fast det beror nog på den fantastiske läraren :))
Problemet är bara att mina ben dör av att stå upp en hel dag och springa runt bänken.
Värker nått jävulusiskt i dem, tog en halvtimmes promenad när jag var klar bara för att försöka få cirkulation i benen igen.
Nu är man helt slut och snart kommer mina föräldrar . Har inte sett dem på väldigt länge och när Lars berättade att han bjudit dem på mat ikväll så tyckte jag att det var en bra idé . Har ju lite förhållningsdirektiv till dem nu när vi snart ska iväg till värmen :) så det var ju kanon att dom kom ikväll .
Vet ni .... Jag önskar er alla en härlig lördag kväll .
Kram


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...