ZUMBA

Då har jag och cassie varit på ett nytt ställe och testat zumba :)
Vår tidigare zumba lärare håller ju paus och jag frågade henne sist vart " Lill Sabina " var lärare.
Lill Sabina var en jätteduktig tjej som brukade hoppa in och ta vår sabinas pass när hon var iväg på annat .
Som sagt så fick jag reda på att Lill Sabina fanns på Råå Puls och höll i zumban där .
Lika bra att prova på så jag bokade in mig och cassie på ett pass och vi är lika döda nu som vi brukar bli trots att detta egentligen var lättare steg ;)
Vi provar igen på torsdag och då ska Malin också med.
Cassie gillade detta stället.....
Massor av snygga pojkar som tränade och det tyckte hon var kanon :)
Nu blir det dusch och slappe .



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...