HEMKOMMEN

Vilken dag . Så super kul.
Lite segt i början men när vi placerade våra info lappar på bordet istället för på skärmen så fick vi massor att göra.
Alla tittade ju på borden, ingen tittade upp bakom oss så jag sa till Lena att vi skulle lägga ner allt på bordet.
Efter ett litet tag med massor av plåstrande så hörde jag lite viskningar av folk som tog våra visitkort att zonterapi skulle varit kul att prova på.
Föreslog för Lena att vi rent av kanske skulle skriva ut även zonterapin som prova på behandling.
Lena tyckte det var ett bra förslag....
Problemet var bara att vi inte hade nått att skrivan PÅ!
Tog en liten vit papperspåse som Lena tagit med och skrev - Zonterapi 15 min 150:- och la på bordet.
Sen fick vi plötsligt dubbelt så mycket att göra och vi tjänade mer i timmen där än vad vi gör normalt.
Plötsligt var klockan halv fyra ?!
Vart tog tiden vägen? Vi var där redan klockan 08.00 och plötsligt var det dax att packa ihop igen.
En kanon dag men nu är jag trött och speciellt eftersom jag inte sov många timmar inatt iheller, tacksam att vi hade full rulle hela dagen idag så man inte han känna efter varken trötthet eller hunger.
Äta han vi knappt inte heller med så magen var som en gaspatron när jag kom hem :-/
Blir soffläge nu ett tag.
Zzzzzzx

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...