OMG

Jobbade till klockan 15.00 idag,
Sen började jag plocka ut alla grejor , möbler , tavlor från mitt rum.
Det är dax att måla om i källaren.
Börjar med taket för att sen ta väggarna .
Vet inte hur jag ska hinna, det måste vara klart till lördag eftersom jag ska ha visning av perfect Home grejorna på söndag ,
Men iallafall , när jag stod i källaren och skruvade ner hyllorna från väggarna då slog det mig ....
Shit, röd dag imorgon = allt är stängt ( iallafall färgbutikerna )
Slängde mig i bilen och körde ner till En måleri affär .
Hade tur, en av mina kunder jobbade där och vi kom fram till att en dovt grön färg både var lugnande och harmonisk,
Valde en färg i grön nyans .
När jag sen kom hem tänkte jag - Äsch jag provstryker på ett par ställen.
Sagt och gjort .....
Sen kom skräcken , paniken och ångesten
Shit , det kommer se ut som en jävla glass kiosk .
Färgen är piggelingrön.
Hur fan kunde den nu bli det då ?
Omg, det blir INTE bra .
Hur fan gör jag nu då ?
Förhoppningsvis är den inte lika grön imorgon ( hoppas hoppas hoppas)
FAN...
Jaja, jag kan inte göra så jäkla mycket åt det nu och inte imorgon iheller :(
Får börja måla taket och ta det därefter .
Nu ska vi iallafall in till grannarna och fira Valborg med god mat och dryck och så går jag ner och tittar på eländet imorgon bitti och mest troligen gråter en skvätt :(
Och är det riktigt jävligt så får jag väl ringa och kolla om dom kan trolla till nått annat på torsdag i butiken.
FAN...,,,

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...