ÖVERASKNING

Igår åkte jag och Maggan ner till stan. 
En överraskningsmåltid för Lena som blir 60 år snart hade planerats.
Klockan halv sju skulle vi involverade mötas på restaurang Tzaziki och invänta Lena som varit på tur med två av hennes väninnor.
Strax innan sju dyker de upp på restaurangen och vi sjunger för henne.
Tar ett tag innan hon fattar men sen brister hon ut i gråt och jag tror hon gråter närmsta timmen av chock o överraskning.
Vad vi inte då visste var att vi alla skulle få oss en rejäl överraskning senare .
Vi beställde in vin i massor , förrätt , huvudrätt, efterrätt och avek till kaffet.

Sen har vi en riktigt rolig kväll och wow vilken god mat, kan varmt rekommendera Tzaziki .
Sen fick vi vår överraskning ....
Lenas man Lars betalade kalaset för oss alla.....
Som tack för att vi gjorde detta för Lena.
Det var vi inte beredda på förutom Anita som fixat allt.
Detta fick vi ju fira alla åtta tanter med att beställa in mer dricka ;)

Vi skrattade så tårarna sprutade på oss och klockan tolv går vi så restaurangen kan stänga .
Väldigt trevlig personal .
Vi är på väg hem när Maggan säger 
- Nä va fan Tina ska vi inte ta en drink nånstans?
- Klart vi ska sa jag och traskade  till Grand.
Har ingen aning om när jag var hemma men det kvittar för det var en super rolig kväll med pantertanterna .
Förrätt:
Alla vi ...,

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...