BÄSTA AFFÄREN

Fick en massa sms i min telefon mör jag jobbade ikväll.
När jag tittade efter varför det brummat i telefonen så många gånger så var det Maria som skickat fyra - fem bilder på klänningar som hon hade.
Bästa Maria hade läst min blogg om min klänning jakt igår på Väla och min besvikelse på att inte hitta nån fin klänning till midsommar.
Därför hade hon hängt upp och tagit bilder på olika outfits som hon hade.
Blev en runda till Mörarp efter jobb och kan ni tänka er .....
Av fem klänningar kom jag hem med tre olika samt tre stycken boleros.
Sex plagg på mindre än 30 minuter :))
Fan, älskar den affären .
Tusen tack Maria, du är en klippa.
Puss
Plötsligt vet jag INTE vilken jag ska välja .
Det är  iof ett mer angenämt problem .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...