FREDAG

Sov länge för en gångs skull, vaknade först vid halv nio tiden.
Slappa, slappa , kaffe , kaffe.
Vid 12 tiden körde jag o tjejerna ner till stan. Cornelia skulle klippa sig hos Sara.
Gick lite i stan innan, Cornelia hittade en klänning. 
Medan hon sen satt o blev snygg i håret så gick jag och cassie en runda på stan. 
Cassie hittade en skjortblus och jag hittade snygga shorts. 
Cassie blev skitsur när hon insåg att jag hade samma storlek som henne i shorts :)))
Nu mera kommer man i storlek 38 :))
Hallå, förra sommaren hade jag 42 :))
Och då ska vi tänka på att jag slutade röka för 20 veckor sen.
Tjoho
När vi hämtar Cornelia gick vi inom Naked juice bar ( Maria , vi skulle fan satsar där ) och firade med en coco sunshine.
Så jävla god , mums !!!!!
Så härs snyggo blev Cornelia 
Imorgon far vi till Karlshamn för att gå på Walters dop. 
Have a nice friday !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...