PASSAR PÅ

Passar på att njuta lite av solen. 
Lyssnar på min egen röst i hörlurarna. 
Spelade in lite information som jag pluggade på igår och det lyssnar jag nu på. 
Bl.a. Bl.a. Bl.a....
Något enformigt men jag slipper iallafall hålla i papper .
Behöver lite färg på min lekamen och slår två flugor i en smäll. Sol o plugg .
Förhoppningsvis kommer jag först hem vid sex tiden i kväll , gör jag det så har jag förhoppningsvis klarat tentan.
Kommer jag hem tidigare ....
Då får jag göra om det i augusti.
Min målsättning är att sitta inomhus hela eftermiddagen mellan 13-18 så därför passar jag på att njuta nu.
Mina pyttor ( gråsparvar ) börjar verkligen bli tama nu. Nu kommer dom snart in i hallen för att tala om att dom är hungriga.
Försökte ta en bild men det var inte lätt, dem satt ju inte still 
Men i vänstra hörnet ovanför mina skor precis vid tröskeln kan man urskilja en liten pjod. 
Annars njuter jag av trädgården 
Önska mig lycka till !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...