TOG EN PROMENAD

Började dagen efter en kopp kaffe med en rask promenad. Ganska nöjd med resultatet.
 Sen fick det bli en dusch innan vi åkte ut på Väla för att hitta en dop present till lilla Walter som ska döpas i Åryd på lördag.
Det blev faktiskt en stor Brio tågbana.
Lite udda dop present kanske men vi tänkte att den är i trä, hållbar och blir aldrig omodern kan med andra ord gå i arv :)
Sen av en slump hittade jag en ursnygg kjol på Joy.....
Tror nu jag köpte den ?
Nej !!!!
Jävligt korkat, men just då i affären tyckte jag att den var svår att sätta något till , men nu i efterhand så ville jag nog haft den iallafall .
Den var skitsnygg 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...