FLASHBACK

Jag och cassie åkte till Coop för att handla lite mat. 
När vi stod där bland taco tillbehören så hör jag cassie
- OMG, vad är detta ?
Jag blev ju så klart nyfiken och tittade på det hon tittade på :)
Ha ha , snacka om att man slungades 23 år tillbaka i tiden , Los Angeles och USA.
Vad stod på hyllan om inte ROOT BEER
Jisses, det har jag inte sett innan i Sverige och när jag bodde i LA så drack ALLA  denna konstiga dryck.
Barn som vuxna. Helt ärligt , jag begrep mig aldrig på vad som var så gott med den. I min mun smakade det skit iallafall .
Sen hittade vi nått annat spännande som vi däremot köpte, mest för att flaskan var så snygg med tilltalande motiv.
Faktiskt rätt god också :)
Nu ska jag se om det är tillräckligt varmt ute för att sola lite.
Först hänga tvätt sen lite sol och sen lite mer jobb .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...