VARMT

Ja man ska ju inte klaga .... Men fy vad det har varit varmt idag. 
Konstigt väder också...,
Man har liksom gått omkring och väntat på regnet hela dagen ( iallafall fm )
Medan vi väntade på regnet på morgonen så fick vi uppsatt en ny persien ivårt sovrum. Jag fick storstädat badrummet och gästtoan, dammsugit uppe och svabbat golvet.
Snacka om att det behövdes..... Vattnet var svart , örk !
Måste verkligen ha tag i nån ny städare snart. 
Vi cyklade bort till poolen och njöt ett tag där med bad och sol.
Fast jag har hållt mig undan solen idag för jag har fått hemska blåsor på läppen som gör jävligt ont. 
Aj aj!!!!!!
Imorgon påbörjar vi vår sista semestervecka och plötsligt kan man få lite ångest över att ledigheten snart är slut.
Nu är klockan 17.30 snart och det är 26 grader ute.....


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...