FY TUSAN

Skulle ner i källaren för att äntligen foga längs dörrkarmen så inga fler jäkla kryp bor in sig där. 
Höll dock på att avlida när jag upptäckte ett livs levade monster. 
Oh my god :(
Lars inte hemma, så vem skulle hjälpa mig ta död på detta monster ?
Fick hyperventilera ett tag innan jag frågade ungarna om dom ville se nått :) he he.
Var lite kaxig där , både Cassie o Cornelia höll på att dö. 
Sen tog det ett tag, jag stod och andades länge länge innan jag till slut tog mod till mig och tryckte till den med kvasten. 
Hu vad den sprang omkring innan jag med gällt skrik till slut lyckades avsluta dens liv. 
Ja ja, jag vet att dom äter andra insekter och håller rent men seriöst , den skulle kunna äta upp mig :)
Den här var bra mycket större än en fem krona . Snarare storlek med en femtilapp.
Jag gick fogat också men jag var på min vakt hela tiden. 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...