HE JUST MADE MY DAY

Alltså, dagens absolut bästa höjdpunkt och säkert den bästa höjdpunkten väldigt lång tid framöver är ju  dagens  happening. 
Åkte till polishuset för att hämta ut cassandras ID kort som jag skrev innan och när jag satt där och väntade på min tur hade jag ingen aning om vad som skulle ske.
Skrattar fortfarande åt polisens min  , ha ha ha.
När farbror polisen kom med legitimationen tittade han på det , tittade på mig och gav mig en bläckpenna och förklarade att JAG skulle skriva på på baksidan ??????
- Varför ska JAG skriva på min DOTTERS leg ? Ifrågasatte jag honom.
Polisen tar tillbaka legitimationen tittar åter igen på mig och säger
- Ja, där ser man, det är ju inte du....,
- Eh, nej säger jag och jag är inte 16 år iheller ......
Vi skrattade och polisen sa
- Men nu vet du vad som gäller så du kan säga till din dotter att HON skriver på sitt ID kort.
Det här kommer jag leva länge på :))
Men visst , viss likhet finns ju 
Cassie:
Jag :
Ha ha

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...