LUGN DAG

Har haft en bra början på veckan. Lite lugnt med kunder vilket innebär att jag haft tid till mycket annat.
Då pratar vi om att tvättmaskinen gått i vanlig ordning, jag han att städa av nere på jobbet ordentligt, hämtat Cornelias kompis, handlat ,hämtat Cassie på skolan och varit hos Polisen med henne för att fixa ett ID kort.
Sen har jag faktiskt haft lite kunder mellan varven också :-)
Ikväll bär det i vanlig ordning iväg till ridskolan med Cornelia, Lasse ska på föräldramöte på Cassandras skola för första gången så det är ju bra att vi har fått låna Jessicas bil denna veckan för nu kan vi ta oss på olika håll utan att låna bil av mina föräldrar eller grannarna.
Funderar på vad jag ska hitta på nu, en timme tills siste kunden för dagen kommer.
Kanske läsa en bok eller nått ?
Ha ha.... eller hur ?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...