MÄTTA

Lars blev sen från jobbet , så när jag var klar med jobbet fick jag fixa lite mat till oss. 
Blev sugen på fläskpannkaka så det blandade jag ihop.
Lasse kom hem men stack direkt igen, fotboll på Olympia.
Det var således jag , cassie och Cornelia som skulle äta.
Bägge tjejerna åt så det sprutade ur öronen, vi lyckades faktiskt klämma i oss en hel form helt själv, vi tre :)
Snacka om ät och kräk känslan som infunnit sig nu i magen. 
Tur det inte är zumba ikväll utan först imorgon, då har förhoppningsvis mättnadskänslan lagt sig.
Annars har dagen varit hur bra som helst.
Sista kunden i kväll avbokade sin tid men 10 minuter senare hade jag en ny som tog den tiden :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...