UTRÄKNAT

Har sammanställt våra promenader under våra dagar här i Prag 
Vi har totalt gått 39,1 km
Och totalt i steg onsdag - lördag så har vi gått 54 549 steg.
Man kan inte säga att vi legat på latsidan direkt. 
Nä, här har vi använt våra apostlahästar och gått gata upp o gata ner och så mycket vi sett under vår vandring.
Värsta vandringen var definitivt när vi var i Terzin och gick 500 m i underjordiska tunnlar. Lågt, smalt, trångt , mörkt och långt.....
Min klaustrofobi höll sig nätt och jämnt i schack och det var nog tack vare att vi pinnade på ganska bra. Hade vi däremot stoppat upp så hade jag nog flippat ut. 
500 meter känns inte så långt när man tänker på det men omvandlar man det till 0,5 km så blir det plötsligt mycket längre.
Ingen jätte trevlig upplevelse.
Lars tog en bild nere i tunneln där jag går och hyperventilerar i mörkret.
Blixten lyste upp och genast kom vi på att vi hade ficklampa i telefonerna. 
Hjälpte lite ett litet tag.
När detta inlägget kommer in sitter vi på tåget , har precis åkt över bron.
Jag han aldrig skriva hela inlägget innan vi lämnade hotellet. 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...