Cassie och klasskompisarnas avskedsshow i 9:an

Cassandra visade mig igår att deras show som dom spelade upp för alla eleverna när dom slutade nian låg ute på Youtube.
Klart att jag måste länka den.Dom gör parodi på lärarna och försöker komma fram till vart dom ska åka på klassresa.
Tyvärr är talet väldigt otydligt men musiken och uppträdet är bra.
Den är ca 30 min lång och jag skriver lite tider här om ni vill spola fram till scenerna där Cassie är med.
Klart bäst är ju the cupsong och Gagnamstyle.
Det är lite försnack så spola fram till 5.40, då börjar själva showen.
Cassie är med i följande scener 12.52 ,15.16 ,21.42 och 24.50.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...