MÅNDAG SOM ALLA ANDRA MÅNDAGAR

Idag händer det inte allt för mycket utöver jobb och ridskola.
Kört ihop sig lite idag men det löste sig.
Lasse har bilen och ska kolla synen halv fem, jag jobbar till halv sex och det är typ DÅ som jag skulle kört Cornelia til ridskolan i Ödåkra.
Nu löste sig allt genom att en annan ridkompis mamma kan hämta Cornelia vilket innebär att Lasse inte måste stressa hem och jag inte måste rusa upp för att byta om och slänga mig iväg med Cornelia till ridskolan.
Pust!
Jag kör ut när Lasse kommit hem och hinner byta om till stallkläder i lugn och ro.
Tänk vad allt kan lösa sig bra ibland :-)

Längtar tills imorgon gör jag, då ska jag få massage av Cilla.
Vill egentligen ha Bambumassage på benen för det är så jäkla skönt ont men underbart.
Fast egentligen borde jag ta massage på axlarna för nu har jag himla ont igen i min ena axel och kan knappt lyfta upp armen och det är ju väldigt bra att jobba som massör och inte kunna röra armen. Hänger inte ihop ett jäkla dugg.
Jag får fundera ut vad jag vill ha för nått imorgon....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...