MÅNDAG

Redan måndag kväll !
Sitter och mumsar på mina knäckebröd slötittar på TV och är frusen efter att ha stått på ridskolan en timmes tid.
Ont i min nacke och axlar , blev INTA bättre av att man spänner sig när man fryser.
Hoppar ner under filten i soffan igen.
Idag var det föresten nära att Cornelia blev sparkad av den hästen hon skulle rida ( Rosett )
Som tur var gick hjälpredan Pierre in till henne först då jag bett honom hjälpa mig vända Rosette i spiltan.
Han fick en rejäl spark vid knäet och jag lovar att rosette fick också sina smällar efter det.
Stackars Pierre, han gick och linkade sen och hade jätteont. Men det var som han sa att det var bättre att han tog smällen
annars hade kanske Cornelias ben gått av.
Håller helt med honom....Bättre att han tog smällen stackarn.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...