MASK

Ja , denna gången handlar det inte om larver eller riktiga maskar utan snarare om ansiktsmasker :)
Fick för ett tag sen en ansiktsmask av en kund som innehåller aloe vera och collagen .
Den skulle vara sååå bra för " åldrande" hud ?!
Vet inte riktigt om man ska ta det som en förolämpning eller hur man ska tolka den gåvan :)
Spelar ingen roll för nu sitter jag här med masken och hoppas på ett mirakel ha ha.
Cornelia tyckte jag såg skitläskig ut ( förstår inte det )
- va! Tycker du inte jag är snygg frågade jag henne när jag visade mig.
Hennes kommentar var
- Nä, men du blir nog det efter masken :)
Thats my girl.
Håll hoppet uppe hos mamma ha ha
Vadå, läskig ?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...