OKTOBERKVÄLL

Kunde inte låta bli att ta kort på gpsen ikväll när jag kom fram till zumban.
Klockan är sju på kvällen och det är 12 grader ute , i oktober månad.
Är det inte otroligt härligt.
Zumbapasset gick ju bra också. Sabina var där men inte som ledare utan med oss zumbadansare. Hon ville väl kolla hur Malin gjorde och det resulterade i att dom faktiskt delade på passet. Malin började med sin salsa och efter ett par låtar hoppa Sabina in och körde bla Pittbull. Kan ju säga att när Sabina kört tre låtar så förändrades Malins stuk helt. Lite tuffare musik och tempo :)
Sen hoppa Sabina in igen och körde några låtar till och Malin hängde på så gott hon kunde :)
Blev faktiskt riktigt bra pass trots allt och jag är glad att jag tog mig dit.
Här kommer bildbeviset på det härliga vädret :))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...