ÄNGELHOLM

Var tidig och satte mig i kaffeterian och tar en kopp kaffe och studerar människorna här.
Vid ett bord sitter en mamma med sin dotter som kan vara runt 13-14 år.
Dom har inte sagt ett ord till varandra, mamman tittar inte på dottern bara utan tittar ner i bordet hela tiden. Vid ett annat bord sitter en läkare tillssmmans med en kvinna och pratar tyst , vid bordet bakom mig så sittrr två tjejer i min ålder och snart kan jag hela deras livs historia,
Tänk så olika liv vi lever och ibland skulle man vilja vara en fluga som kunde flyga omkring och speja lite.
Risken är väl att man blivit ihjälslagen :(
Så nu är det dax att gå till avdelningen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...