HJÄRNSLÄPP

Jösses vad trött jag är i huvudet nu. 
Önskar att jag höll helg nu som jag brukar göra torsdagar men jag ska faktiskt jobba några timmar imorgon också. 
Bla har jag en tjej som kommer två gånger i veckan hela vägen från Gilleleje i Danmark :) och när jag inte hade tid att sätta in henne nån annan dag för att kalendern var full så fick det bli en fredag och när jag bokat in en på en fredag så kan jag ju lika bra sätta in nån till.
Idag är det inte bara jag som är trött , Lasse stackaren har ännu inte kommit hem från jobb iheller. Han stack 07 och nu är klockan snart 20.00 och han jobbar än. 
Stackaren !!
Det var nått system på deras jobb som pajade när det blev strömavbrott imorse.
Tror han somnar gott. 

Ja, och så är det snart advent ....!!!!
Panik, måste få upp alla stakar, julpynta, mys fixa på jobb. 
Utöver det har cassies skola öppet hus på lördag, cornelia vill rida och Lasse ska på julbord, det är julskyltning på söndagen och .....varför allt på en helg .
Poff och så är helgen över och en ny hektisk vecka börjar . 
Go Natt!



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...