FIXAD

Imorse när vi vaknade och Cornelia hade jätteont i sin fot så bestämde vi att det var lika bra att Lars körde henne till akuten ( fallifall ) 
Jag och bägge tjejerna hade bokat tid hos Sara för klippning och jag o Cassie skulle även ha lite färg. 
Lasse körde iväg med Cornelia och jag och Patricia åt lite frukost.
Lasse kom tillbaka med Cornelia efter en timmes tid och sen körde han ner oss till Sara och vi sa hej då till Patricia.

Turligt nog så var det en kraftig stukning så Cornelia hoppade in på salongen :) och fick sin klippning.

När vi sen blev hämtade några timmar senare så körde vi inom granförsäljningen som är vid mina föräldrar.
Eftersom dom drar ström från mina föräldrar så får vi välja ut vilken gran vi vill.
Valde en stor yvig tät kungagran som alltid. 
Får se om det blir att vi klär den ikväll eller imorgon.
Just nu är Lars på Väla med Cassie, cocco vilar foten och jag tvättar .
Föresten kolla in detta goda äpplet , vem näns att sätta tänderna i det ?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...