FÖRSTA ADVENT

Det är en blåsig 1 december och advent som man möts av på morgonen.
TV s julkalender har öppnat dagen och huset är fullt av tjejer. 
Fast tre av dem sover fortfarande.
Cornelia och Sofia väckte jag till julkalendern och när jag skulle in till Cassie och väcka henne så var  det visst inte bara hon som sov där utan även Oona och Anna :)
Oops, det hade jag ingen aning om så jag smög ut igen.
Vad händer idag då ?!
Jo, jag vill försöka komma i julstämmning. Få pyntat lite både på jobb och uppe i hennet.
Patricia kommer och vi ska byta behandlingar :)
Sen om det inte blåser allt för mycket så blir det nog julskyltningen i stan.
Hoppas ni får en mysig första advent

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...