ÖVERRASKNING

Mina fina föräldrar kom hit imorse medan jag jobbade och satte upp en fondvägg på Cassies rum.
Vi var ute en snabb runda igår på Hornbach där hon sett tapeten och köpte några rullar.
Cassie blev glatt överraskad när hon såg sitt rum när hon kom hem.
Överlycklig över överraskningen :)
Idag är det Lasses tur att sitta och frysa i stallet . Det var avslutning idag och Cornelia ville så gärna att pappa skulle se  hennes framsteg så Lars fick köra idag . 
Undra om han blir lika frusen som mig.
Så här blev tapeten på cassies rum, ser ut som om den är vågig men tro mig den sitter fast och är inte vågig. Är nog lampan som gör det 
Sen är frågan????
Vad ska jag ha för golv i källaren ???
Kan inte bestämma mig och detta är bara tre av MÅNGA fina golv .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...