FÖRBANNAD

Idag blev jag riktigt arg .
Kanske över en bagatell tycker många nu när ni läser varför. 
Men för mig handlade det om att jag vid upprepade tillfällen sagt till städarna att gå via källaren......
Det är alltså detta som gör mig vansinnig idag. 
Det var som sagt äntligen dax att få huset riktigt genomstädat och jag såg fram emot att mina pensionärer skulle komma och fixa detta idag.
Dom kommer vid 9 tiden och idag började jag jobba 8.15 vilket inte är ovanligt .
När jag sen hade en kort paus vid 9.30 tiden och städarna inte kommit än så slänger jag iväg ett sms och frågar när dom kommer
??????
Men seriöst ....
Detta har jag förklarar åtskilliga gånger.
Ringde upp och enl bägge städarna så hade jag ALDRIG sagt det till dem.
Jävligt märkligt, dom vet att jag jobbar hemma och dom VET att jag finns i KÄLLAREN.
Och helt ärligt, lite sunt förnuft - öppnar jag inte dörren så borde man väl för tusan själv kunna tänka att jag mest troligast jobbar I KÄLLAREN som jag ALLTID gör ??!!!!
Är det fel av mig , är det inte det mest logiska? 
Och när jag sen får höra att jag aldrig sagt detta till dem gör mig frustrerad och av den anledningen att jag senast i december VET att jag sa till men då kom dom ner och frågade om jag glömt dem eftersom jag inte öppnade där uppe .
Återigen sa jag då till att jag inte hör om ni ringer på uppe och jag är här nere. Ni måste komma detta hållet. 
Suck !!!!
Kände bara att då får det vara, då sparar jag hellre dom pengarna och så får familjen hjälpa till istället om det är så att inte jag hinner.
Så nu har jag dammsugat lite själv , alla saker stod ju ändå framme.....
Avslutade dock med att säga att jag verkligen trivts med dem  och tackade för denna tiden. 


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...