KUL

Oj oj oj vad kul det var att träffa Eva. 
Tre timmar försvann , bara rann iväg.
Hade massor att prata om och mycket handlade om spöket / spökena som bor i mitt gamla hus som Eva köpte. 
Givetvis har dom också märkt av att någon mer är där och det blev en hel del redogörelse för vad vi upplevt.
Gick kalla kårar genom kroppen på oss båda efterhand.
Vi är båda rörande överens om att det dock är ett snällt spöke. 
När jag berättade för Cassie att Eva varit o hälsat på var det första hon frågade
- spökar det fortfarande ?
På tal om Cassie så måste jag bara lägga in en teckning som hon gjort .
Dom fick i uppdrag att rita något som hade med mardröm att göra och Cassie ritar detta:
Snacka om mardröm. Personligen så tycker jag ju så klart att detta är helt fantastiskt gjort och jag kan känna paniken av att kunna se ut men inte ta mg ut. Sjukt bra tecknat. 
Ni kan följa Cassie och hennes kreativitet på hennes blogg :
Awesometowne.devote.se
Hoppas jag stavade det rätt nu .
Ikväll blir det lite mys med bara Cassie , (tänk att hon ville stanna hemma med sin mamma som annars varit helt själv)
Bestämt oss för en filmmys kväll.
Lite snö ligger fortfarande kvar även om det är slaskigt.
Så här såg det ut imorse när vi gick till skolan

Trevlig fredag :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...