OCH SNÖ

Åh så kom ju snön som ett hån till alla barn som börjat skolan.
Kallt, blåsigt och så snö. Hade hellre varit i mina föräldrars kläder som just nu sitter på flygplatsen i Dhoa och är på väg till Thailand .
MEN nu är man ju inte i deras kläder utan får istället sitta på en kall bänk i ett svinkallt ridhus och frysa häcken av sig.
Men en överlycklig dotter fick rida sin favorithäst Blitz
Sen var det till att köra försiktigt hem från Ödåkra för det var verkligen snorhalt.

Varm dusch , mys skor och morgonrock nerbäddad i soffan, varmt o gott. 
Här tänker jag ligga nu och avnjuta min absolut sista kväll som 46 åring.
Ska man skratta eller gråta ?!
47 år låter ju som 110 i mina öron :(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...