BEHIND THE CURTAIN

Var hos Sara och fick ny färg i håret och sen blev det lite plattare också.
Jag giter  ju inte föna ut mina lockar eller platta ut dem, det tar för lång tid så det är lite kul när man kommer ut från frisören med platt hår ;)
Ja okej, det var snyggare innan idag.
När jag och Cornelia kom hem vid fem tiden så var det fullt ös i köket .
Cassie, Anna och Rebecka spelade musik, bakade , dansade och lagade pizza.
Helt underbart att sitta med dem och bara lyssna och njuta av deras galna upptåg . Filmade in när dom dansade men tyvärr kan jag inte lägga upp filmerna på bloggen :(
Vet inte hur man gör från iphonen .
Nån som vet ?!
Nu är klockan snart 20,00 och jag tror att Lars snart borde dyka upp från sin Ölands tur idag. 
Ha en härlig kväll !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...