ETT HELT ÅR.....

Ett helt år har det gått sen jag drog det sista halsblosset på en cigg.
Den 10 februari förra året slutade jag röka. Kan inte säga att det varit helt besvärsfritt men det har gått mycket bättre än jag förväntat mig och idag tänker jag sällan eller aldrig på att jag är röksugen.
Sen är det ju som så att det ALLTID finns stunder då jag LÄTT kanske skulle kunna falla för frestelsen och tycka att om jag tar en cigarett så blir allt lugnare och jag kan slappna av lättare, men att gå från tanke till handling är ganska långt ifrån varandra.
Därmed kan jag inte garantera att jag aldrig mer kommer att röka, men som det känns NU så har jag fimpat för gott.
Är faktiskt väldigt nöjd med mig själv och klappar mig på axeln och säger BRA JOBBAT TINA.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...