GOOOOODMORGON!!!!!!!!

Sitter här med kaffet och surfar runt lite innan det är dax att jobba.
Planen var från början att jag skulle vara ledig idag men jag har INGA  tider kvar  till mina kunder så jag fick rycka in idag trots allt.
Tur i oturen var väl att jag faktiskt hade bokat in en fotvårdstid till mig själv idag och kan därför bara ta en kund nu på morgonen och därefter håller jag sportlovsledigt.
Ser fram emot att få fina fötter av Gina nere på Fot o Kropp På Elineberg. Världsklass !!!!!
Sen idag ska jag spendera lite tid med tjejerna. Cassie behöver inlägg i sina skor ( tror jag ) eftersom hon hela tiden får ont i sina skenben när vi zumbar. Hon har en tendens att trampa ner fötterna inåt så vi måste hjälpa henne att lyfta upp valvet. Cornelia skulle också behöva nått i sina skor eftersom hon är plattfotad.
Får nog ta itu med det idag.
Så nu får jag sörpla i mig kaffet, vika handdukarna till jobb och köra igång.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...