HYRA BIL I LOS ANGELES

Tillbringar några timmar idag vid datorn medan Lars och Cornelia var på ishallen.
Jag var så himla frusen så jag ville inte följa med.
Under tiden så letade jag efter hyrbilar i Los Angeles att hyra under den månade vi är där.
Tror jag plöjt igenom alla uthyrningsfirmor nu både en och två gånger och är övertygad om att jag hittat det bästa alternativet för en större bil ( känns tryggare ) som ska ta oss säkert fram på vägarna.
Dock är inget bokat än .
Det kluriga med att hyra bil är att kolla så försäkringar, fria mil  och extra förare ingår i priset annars tillkommer det med hur mycket pengar som helst på en månad, så det är ett evigt letande.
Annars har det varit en lugn dag idag, skönt !
Snart laddar vi upp inför melodifestivalen också, fast egentligen vet jag inte varför man egentligen ser på skiten. Man blir ju lika jävla irriterad varje gång.
Måtte nu kvällens deltagare vara bra.
Kram Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...