SÖNDAG

Idag har jag och Cassie varit på IKEA och köpt hennes hylla som hon så gärna ville ha. 
Den har vi nu satt upp och Cassie håller på att dekorera och planera hur hon ska ha sina grejor.
Hon var nere på jobbet och hämtade New York lådorna och en tavelram som jag säljer från Perfect Home.
Blir snyggt.
Ett litet tag innan idag så var det nära att jag och Lars körde iväg för att inhandla material till TV bänken som jag / vi ska bygga men vi tog Cassies hylla först. 
Igår kväll var det mys.
Cassie och hennes kompisar Anna,Oona och Malin satt och kollade på Melodifestivalen med mig och Lars.
Ingen av oss kunde förstå hur fasiken yohio eller vad han nu heter kunde gå direkt till final!!!!!?????
Nu fortsätter vi med söndagsmys....
Bara vara.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...