SURPRICE

Lasse tyckte att vi skulle köpa hem nått gott att äta när han kom hem från pingisen.
Vad han inte visste var att jag hade helt andra planer :)
Jag fixade till lite oxfilé provenscal på en potatisbädd och hade ordnat lite gott vin till det, så när han kom hem vid halv sex tiden så stod maten på bordet , levande ljus och luftat vin . Att det sen var riktigt gott var ju nästan en chock för mig själv . Lasse , Cassie och Cornelia berömde min oxfilé :))
Kan ni fatta och jag som aldrig gjort en oxfilé i hela mitt liv :))
Skulle tagit foto på maten men det glömde jag så det blir bara ett vintips 
Systembolaget 
Sydafrikanskt 101 kr
Väldigt gott till maten 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...