ENERGISK

Lämna skolan, hem till Jessica och vattna blommor, till Ättekulla och Lena för att lämna produkter, vidare till ICA för att handla. Där hade en äldre dam rasat ihop så jag fick hjälpa till lite där  , dagens goda gärning :-)
Efter ICA blev det en runda till posten för att hämta ut paket ,tog en runda inom mina föräldrar också när jag ändå var i farten.
Hem packa upp, tvätta och dammsög lite. Allt inom loppet av knappt tre timmar. Full av energi idag tydligen.
Sen hamnade jag vid datorn ett tag, googlar runt lite innan det var dax att hämta Cornelia på skolan.
Skönt med en ledig dag, är ju ett tag sen :-)
Cilla kom också inom en runda och pratade lite.
Tror jag tar ner datorn , slänger mig i soffan med en wrapp runt magen och slappar ett litet tag till :-)
Trevlig Helg alla !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...