FASTA,,

Godmorgon !
Idag ger jag mig på faste dagen igen, no 3 i ordningen .
Hoppas att det går lika bra som förra veckan och att man inte får nån "jag-svälter-ihjäl-snart-känsla"
Har en hyfsat lugn dag och då är det lite lättare när jag inte förbränner en massa energi hela tiden.
Mitt byggprojekt har stannat upp lite, får lasta bilen med lecablock och köra hem en runda till min far tror jag när jag har paus.
Sen får jag inte glömma att hämta grejor på Laurits.com till min väninna Henriette som handlat nått där.
Fick göra en ny beställning igen på wrappar och nu när jag sitter och tänker efter så beställde jag nog fan för lite iallafall.
Suck !
Nä, nu ska jag komma igång med morgonarbetet och jag önskar er alla en härlig solig och underbar dag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...