FREDAG

Japp då var det redan kväll och dagen har sprungit iväg och jag har inte hunnit med nått av det jag tänkt mig från början, som att sätta in kassan, ringa revisorn , ringa Christel m.m
Vad hände istället ?!
Jo halv nio kom Anders ( snickare ) och bytade ut vår vädringsdörr på södersidan av huset till ett fast fönster.
Detta är resultatet
Före:
Efter:
Något ljusare :))
Sen kom en kund och hämta produkter, iväg o satte sommardäck på bilen. 
Sen komJessica o hämtade sin bil som vi lånat, blev lite snicksnack också. 
Sen kom Cilla upp från jobbet :) ännu mer snicksnack.
Sen kom Cassie hem från skolan och vi körde hem till Eva i vårt gamla hus där Cassie skulle tatuera sina ögonbryn 
Jag skulle också varit där men jag han inte.
Här ligger hon och blir snyggare ute i sitt gamla lekrum som numera är en salong 
Resultatet :
Snyggt ! Nu kommer hon spara massor av tid på morgonen :)
Hämta Cornelia på skolan , hem hämtade grejor och vidare till Tilde där hon skulle övernatta .
Hem igen, tvätta av fönstret och grundmåla utsidan med rostskyddsfärg.
Tja....
Som sagt hunnit med massor men inte det jag skulle gjort från början......
Nu lite rosé i kvällssolen

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...