GALET

Detta är helt galet....
Jag har en kund som var här igår och  jag berättade för henne om min nya buissnes.
Hon har gått hos mig och fått bambumassage på sina ben, efter 8 behandlingar är resultatet helt otroligt och då har vi bara kört 30 minuter per ggr. Iallafall så började jag berätta om " det nya " och hon blev eld och lågor. Eftersom jag hade ett par wrappar hemma så fick hon med sig en för att testa.
Igår kväll så fick jag en massa roliga sms från denne tjejen, som redan när hon satt på den kände av hur det jobbade . Redan då ville hon köpa mer av mig :-)
  I morse fick jag ett nytt sms, hon hade minskat 2 cm bara över natten runt låret och var överväldigad och ville beställa ännu mer.

Ja, det är verkligen helt sjukt.
Väntar min första leverans och den är nog snart slutsåld, har beställt mer men inser att det kommer att gå åt som smör i solsken.
Vad är det då jag pysslar med undrar ni kanske ??
Det tänker jag avslöja nu



Hollywoods hemliga skönhetsknep ;-)
OBS! Kropps wrappen ska inte användas i ansiktet då den är alldeles för kraftig, finns en speciell facialmask, däremot kan kropps wrappen användas från hakan och neråt :-)

Blir du nyfiken och vill prova ? Då kan du gå in på min itwork sida och beställa.
Eller givetvis köpa det här av mig ( om jag har nått kvar hemma ; heheh )

http://energikliniken.myitworks.com

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...